facebook

Priekšrocības izmantojot nūjas

Kāpēc skrituļot ar nūjām ir labāk?

 

Divas svarīgākās lietas:

  • Stabilitāte.
  • Visu muskuļu noslodze.

 

1. Ja tu vienkārši skrituļo, tad tev, lielākoties, darbojās ķermeņa apakšdaļa un vidusdaļa, bet, skrituļojot ar nūjām, tiek pieslēgta ķermeņa augšdaļa un ir noslogoti 90% no visiem cilvēka muskuļiem.

   Esmu redzējis skrituļotājus, kas skrituļo ar hantelēm rokās, tādejādi mēģina noslogot roku muskuļus.  Daudz efektīvāk ir pielietot nūjas.

   Uz sevis esmu pārbaudijis, ka, skrituļojot ar nūjām, var ātri atbrīvoties no liekā svara un apgrūtinošajām "riepām". Labi nostiprina krūšu muskuļus, kas varētu būt aktuāli sievietēm.

   Lietojot nūjas, tu vari kontrolēt,  kuru ķermeņa daļu  noslogot vairāk, pārnesot slodzi no kājām uz rokām, vai otrādi, nemainot vidējo skrituļošanas ātrumu.

 

2. Stabilitāte!!! Stabilitāte pagriezienos, stabilitāte uz slapja asfalta, kā arī, ar nūjām vari izvilkt kritiskas situācijas - nostabilizēt ķermeni, padarot kritienu mazāk iespējamu(kā kaķis, kurš izmanto savu asti kā stabilizatoru).

 

3. Skrituļojot ar nūjām, tu vari pieveikt ievērojamus ceļa attālumus, jo palīgā nāk rokas.

 

4. Papildus bremzēšana. Kritiskas bremzēšanas brīdī spied nūjas pie zemes, un tas palīdzēs nobremzēt.

5. Bez nūjām būtu grūti šķērsot stāvus tiltus un ceļu pārvadus,  skrituļot kalnā.

 

6. Šaurās vietās, kur nepietiek platuma lai atspertos ar slidām, var atgrūsties ar nūjām!

 

7. Palīdz pārvarēt šķēršļus. Pāri šķērslim var atsperties uz nūjām un pārlēkt, palīdz pārsoļot zālienu, pāriet sliedēm utt. Palīdz kāpt lejā pa kāpnēm, jo, kā zina visi skrituļotāji, lejā kāpt ir diezgan sarežģīti.

 

8. Ar nūjām atgrūžoties lēcienā, var labi uzsākt dinamisku kustību, kā to dara kalnu slēpotāji(labi noder pilsētā).

 

9. Gribu vēl pieminēt faktoru par suņu atbaidīšanu ar nūjām(suņi izcili necieš skrituļotājus), kā arī, sasitot kopā nūjas, tas labi noder kā signāls gājējiem, lai tie atbrīvotu ceļu.

© 2017, Langaslaivas

Citi projekti :

Priekšrocības izmantojot nūjas
Priekšrocības izmantojot nūjas
Priekšrocības izmantojot nūjas

Kāpēc skrituļot ar nūjām ir labāk?

 

Divas svarīgākās lietas:

  • Stabilitāte.
  • Visu muskuļu noslodze.

 

1. Ja tu vienkārši skrituļo, tad tev, lielākoties, darbojās ķermeņa apakšdaļa un vidusdaļa, bet, skrituļojot ar nūjām, tiek pieslēgta ķermeņa augšdaļa un ir noslogoti 90% no visiem cilvēka muskuļiem.

   Esmu redzējis skrituļotājus, kas skrituļo ar hantelēm rokās, tādejādi mēģina noslogot roku muskuļus.  Daudz efektīvāk ir pielietot nūjas.

   Uz sevis esmu pārbaudijis, ka, skrituļojot ar nūjām, var ātri atbrīvoties no liekā svara un apgrūtinošajām "riepām". Labi nostiprina krūšu muskuļus, kas varētu būt aktuāli sievietēm.

   Lietojot nūjas, tu vari kontrolēt,  kuru ķermeņa daļu  noslogot vairāk, pārnesot slodzi no kājām uz rokām, vai otrādi, nemainot vidējo skrituļošanas ātrumu.

2. Stabilitāte!!! Stabilitāte pagriezienos, stabilitāte uz slapja asfalta, kā arī, ar nūjām vari izvilkt kritiskas situācijas - nostabilizēt ķermeni, padarot kritienu mazāk iespējamu(kā kaķis, kurš izmanto savu asti kā stabilizatoru).

 

3. Skrituļojot ar nūjām, tu vari pieveikt ievērojamus ceļa attālumus, jo palīgā nāk rokas.

 

4. Papildus bremzēšana. Kritiskas bremzēšanas brīdī spied nūjas pie zemes, un tas palīdzēs nobremzēt.

 

5. Bez nūjām būtu grūti šķērsot stāvus tiltus un ceļu pārvadus,  skrituļot kalnā.

 

6. Šaurās vietās, kur nepietiek platuma lai atspertos ar slidām, var atgrūsties ar nūjām!

 

7. Palīdz pārvarēt šķēršļus. Pāri šķērslim var atsperties uz nūjām un pārlēkt, palīdz pārsoļot zālienu, pāriet sliedēm utt. Palīdz kāpt lejā pa kāpnēm, jo, kā zina visi skrituļotāji, lejā kāpt ir diezgan sarežģīti.

 

8. Ar nūjām atgrūžoties lēcienā, var labi uzsākt dinamisku kustību, kā to dara kalnu slēpotāji(labi noder pilsētā).

 

9. Gribu vēl pieminēt faktoru par suņu atbaidīšanu ar nūjām(suņi izcili necieš skrituļotājus), kā arī, sasitot kopā nūjas, tas labi noder kā signāls gājējiem, lai tie atbrīvotu ceļu.

Priekšrocības izmantojot nūjas

Kāpēc skrituļot ar nūjām ir labāk?

 

Divas svarīgākās lietas:

  • Stabilitāte.
  • Visu muskuļu noslodze.

 

1. Ja tu vienkārši skrituļo, tad tev, lielākoties, darbojās ķermeņa apakšdaļa un vidusdaļa, bet, skrituļojot ar nūjām, tiek pieslēgta ķermeņa augšdaļa un ir noslogoti 90% no visiem cilvēka muskuļiem.

   Esmu redzējis skrituļotājus, kas skrituļo ar hantelēm rokās, tādejādi mēģina noslogot roku muskuļus.  Daudz efektīvāk ir pielietot nūjas.

Uz sevis esmu pārbaudijis, ka, skrituļojot ar nūjām, var ātri atbrīvoties no liekā svara un apgrūtinošajām "riepām". Labi nostiprina krūšu muskuļus, kas varētu būt aktuāli sievietēm.

   Lietojot nūjas, tu vari kontrolēt,  kuru ķermeņa daļu  noslogot vairāk, pārnesot slodzi no kājām uz rokām, vai otrādi, nemainot vidējo skrituļošanas ātrumu.

 

 

2. Stabilitāte!!! Stabilitāte pagriezienos, stabilitāte uz slapja asfalta, kā arī, ar nūjām vari izvilkt kritiskas situācijas - nostabilizēt ķermeni, padarot kritienu mazāk iespējamu(kā kaķis, kurš izmanto savu asti kā stabilizatoru).

 

3. Skrituļojot ar nūjām, tu vari pieveikt ievērojamus ceļa attālumus, jo palīgā nāk rokas.

 

4. Papildus bremzēšana. Kritiskas bremzēšanas brīdī spied nūjas pie zemes, un tas palīdzēs nobremzēt.

 

5. Bez nūjām būtu grūti šķērsot stāvus tiltus un ceļu pārvadus,  skrituļot kalnā.

 

6. Šaurās vietās, kur nepietiek platuma lai atspertos ar slidām, var atgrūsties ar nūjām!

 

7. Palīdz pārvarēt šķēršļus. Pāri šķērslim var atsperties uz nūjām un pārlēkt, palīdz pārsoļot zālienu, pāriet sliedēm utt. Palīdz kāpt lejā pa kāpnēm, jo, kā zina visi skrituļotāji, lejā kāpt ir diezgan sarežģīti.

 

8. Ar nūjām atgrūžoties lēcienā, var labi uzsākt dinamisku kustību, kā to dara kalnu slēpotāji(labi noder pilsētā).

 

9. Gribu vēl pieminēt faktoru par suņu atbaidīšanu ar nūjām(suņi izcili necieš skrituļotājus), kā arī, sasitot kopā nūjas, tas labi noder kā signāls gājējiem, lai tie atbrīvotu ceļu.

Priekšrocības izmantojot nūjas